Het kan natuurlijk voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Misschien omdat het product toch niet bevalt of misschien heb je een andere reden waarom je de bestelling niet meer wil hebben. Wat die reden ook is, je hebt altijd het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nog een keer 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor het retourneren zijn wel voor je eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. We zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Wil je een product ruilen?
Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Stuur ons dan een email. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Gepersonaliseerde producten
De producten die gepersonaliseerd worden kunnen we helaas niet retour nemen. Hiermee worden de producten bedoeld die bedrukt worden met naam of andere tekst.
Heb je een verkeerd bezorgadres doorgegeven?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dan gaan wij ons best doen om jouw bestelling nog te wijzigen! Stuur hiervoor een mail naar: [email protected].
Garantie aanvraag of retour aanvraag indienen?
Het kan gebeuren dat een product stuk gaat of iets anders mee gebeurd waardoor je jouw product wil omruilen of retourneren.
Voor de goede afhandeling van je omruiling, retour of garantie aanvraag willen we je vragen om ons een email te sturen. Zodra we alle gevraagde informatie ontvangen hebben zullen we contact met je opnemen voor de verdere goede afhandeling.